Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kontrola zarządcza

Numer zarządzenia

Data

W sprawie

1/2022

22.12.2022

Powołanie Komisji ds. inwentaryzacji.

4/2021

31.12.2021

Przeprowadzenie inwentaryzacji.

3/2021

31.12.2021

Zmiana w sprawie dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości.

2/2021

14.12.2021

Regulamin zgłoszeń wewnętrznych w szkole.

1/2021

29.01.2021

Powołanie Komisji ds.. wyboru instytucji finansowej prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe oraz wdrożenie PPK.

5/2020/21

30.12.2020

Wprowadzenie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 tys. zł. netto

4/2020/21

30.12.2020

Ustalenie dokumentacji przyjętej polityki rachunkowości.

3/2020/21

19.10.2020

Przeprowadzenie spisu z natury.

2/2020/21

19.10.2020

wprowadzenia Regulaminu pracy na platformie Microsoft Teams oraz ZOOM

1/2020/21

16.10.2020

Kształcenia na odległość z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu kształcenia w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

8/2020

31.08.2020

wprowadzenia Procedury postępowania na wypadek podejrzenia zakażenia wirusem COVID-19 oraz na wypadek powzięcia informacji o potwierdzeniu zakażenia na terenie szkoły

7/2020

31.08.2020

wprowadzenia Procedury funkcjonowania XV LO od 1 września 2020 r.

6/2020

25.03.2020

wprowadzenia Procedury kształcenia na odległość z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu kształcenia w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

5/2020

10.02.2020

wprowadzenia Instrukcji prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej XV LO

4/2020

7.02.2020

wprowadzenia Procedury udostępniania informacji publicznej w trybie wnioskowym w XV LO

3/2020

5.02.2020

wprowadzenia Zasad dysponowania środkami publicznymi w XV LO

2/2020

5.02.2020

wprowadzenia Procedury wydatkowania środków publicznych o wartości od 1000 do 30 000 euro netto w XV LO

2/2020

3 02.2020

wprowadzenia Procedury awansu zawodowego nauczycieli XV LO

1/2020

3.02.2020

wprowadzenia Regulaminu naboru pracowników pedagogicznych w XV LO

5/2019

28.10.2019

wprowadzenia Regulaminu przyznawania środków na dofinansowanie dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli XV LO

4/2019

31.08.2019

wprowadzenia Procedury monitorowania realizacji podstawy programowej w XV LO

3/2019

10.01.2019

wprowadzenia Regulaminu kontroli wewnętrznej w XV LO

3/2019

10.01.2019

wprowadzenia Zasad funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w XV LO

2/2019

10.01.2019

wprowadzenia Procedury zarządzania ryzykiem w XV LO

1/2019

10.01.2019

wprowadzenia Zasad i trybu wyznaczania celów jednostki, określania mierników ich realizacji oraz zasad monitorowania ich osiągnięć w XV LO

1/2019

10.01.2019

wprowadzenia Kodeksu Etyki pracowników XV LO

Podmiot udostępniający informację:
XV Liceum Ogólnokształcące im.Jana Kasprowicza w Łodzi
odpowiada: Ewa Kaczorowska
data: 28-03-2023
wytworzył: Ewa Kaczorowska
data: 28-03-2023
data: 28-03-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 28-03-2023 - Edycja treści
  • 11-03-2021 - Edycja treści
  • 11-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 100